meeste instabiliteitsproblemen veroorzaakte

meeste instabiliteitsproblemen veroorzaakte

Labi1995
Het is nog niet zo lang geleden dat ik voor het eerst schreef over de originele Nike Zoom Terra Kiger in mijn recensie van juni. Ik was aangenaam verrast door de schoen en vond het heel leuk voor soepeler paden, en zelfs gemengde runs omdat de schoen best goed op de stoep liep.
Slechts een korte tijd na mijn [url=http://www.pierrerobyr.ch/adidas-zx-flux-c-35/adidas-zx-flux-damen-c-35_36/]Adidas ZX Flux Damen[/url] beoordeling begon ik geruchten te zien dat een versie 2 van de Kiger al onderweg was. Hoewel ik zeker weet dat niemand van Nike mijn recensie heeft gelezen, leek het erop dat ze mijn gedachten hadden gelezen op basis van wat ik hoorde over updates in versie 2. Stevige middenzool, beter beveiligde bovenkant, betere hielstabiliteit. Aangezien dit allemaal dingen waren waarvan ik had aangegeven dat ze in de eerste versie verbeterd moesten worden, wilde ik de v2 graag laten draaien. De Kiger 2 upper en fit is de beste in zijn klasse - naar mijn mening is het een van de beste bovenmateriaal op de markt vandaag. Het biedt een van de beste, [url=http://www.joomlas.co.uk/adidas-zx-850-c-72/adidas-zx-850-mens-c-72_73/]Adidas ZX 850 Mens[/url] veiligste en toch niet beperkende pasvormen die ik heb geprobeerd. Ze zijn gewoon super comfortabel en toch erg veilig op hetzelfde moment. Ik wou dat ze de mesh-stijl boven op meer van hun schoenen [url=http://www.hijosdelvacio.es/Adidas-Superstar-Hombre-c-57_69.html]Adidas Superstar Hombre[/url] zouden leggen. Het is extreem duurzaam en toch heel licht en eenvoudig. Op de Kiger 2 zijn er minder gaten in het gaas, waardoor het langer meegaat en er minder bovenin de Kiger 1 wordt gegeven.
Nike Terra Kiger 2De tong is iets minder opgevuld dan die van de Kiger 1, maar voelt eigenlijk beter aan. De hielkraag is ook minder opgevuld en voelt toch net zo comfortabel aan.
Nike gebruikte hun opnieuw gemalen materiaal als overlays hoofdzakelijk in het hielgebied om de structuur te vergroten. Het werkt goed. De Kiger 2 voelt zich veel beter zijwaarts in het bovendeel, en veel van de problemen die ik had met de hiel die onstabiel was in [url=http://www.paardreizen.nl/Nike-Roshe-Run-Heren-c-91_93.html]Nike Roshe Run Heren[/url] de Kiger 1 worden hierdoor verholpen (en veranderingen aan de tussenzool die ik hieronder zal zien).
Kortom, de Kiger 2 vertegenwoordigt een van de beste bovenste ontwerpen die ik tot nu toe heb gezien [url=http://www.dannywinstanley.co.uk/nike-outdoor-c-42/nike-air-max-90-womens-c-42_90/]Nike Air Max 90 Womens[/url] in een schoen, en ik heb veel schoenen geprobeerd. De Kiger 2 staat bovenaan mijn lijstje. De tussenzool op de originele Kiger was leuk, maar over het algemeen voelde het net iets te zacht. Met name de hiel van de originele Kiger was veel te zacht (hij had een dubbele dichtheid schuim met een zachtere samenstelling in de hiel), waarvan ik denk dat het de meeste instabiliteitsproblemen veroorzaakte die ik op technisch terrein met die schoen ervoer. De Kiger 2 is in de loop van de tijd ge├╝pdatet met een enkelvoudige tussenzool en voelt over het algemeen steviger aan. Het resultaat, hoewel ik het DNA van de schoen niet veranderde, [url=http://www.dannywinstanley.co.uk/adidas-campus-c-30/adidas-campus-womens-c-30_32/]Adidas Campus Womens[/url] was een enorme verbetering voor mij. Het maakte een schoen die op zijn best dubieus was op technisch terrein tot een schoen die het bereik van vrijwel alle trailomstandigheden kon dekken. Als zodanig heb ik de Kiger 2 voor de helft van de Rut 50k gebruikt en het deed het erg goed op terrein dat het niet ideaal is ontworpen voor ... na die race was ik ervan overtuigd dat ze de stabiliteitsproblemen op meer technisch terrein hadden opgelost. Er zijn niet veel races in de VS die meer technisch terrein dekken dan de Rut 50k.