mee gehad om er zonder

Labi1995
Gisteren plaatste ik een link naar een artikel over Believe in the Run met foto's van een aantal nieuwe schoenen die volgend jaar zullen verschijnen. Ik ben net klaar met het lezen van een vergelijkbare post door Brian Metzler op Competitor.com, en er zijn een paar schoenen die niet op BITR werden gedeeld. Onder hen is een sleepschoen uit Saucony (de Nomad TR hieronder afgebeeld) die is gebouwd op het Kinvara-platform (in tegenstelling tot de Kinvara Trail, die helemaal niet echt Kinvcara-achtig was). Fans van grote kussen en technische trails zullen ook dol zijn op de Hoka Speedgoat. Mijn posting (en lopende) plannen voor de week werden weggevaagd door een buikluis die me er grotendeels van heeft weerhouden naar de bank te worden gepleisterd. Ik zou je in plaats daarvan willen verwijzen naar het voorbeeld [url=http://www.dannywinstanley.co.uk/adidas-nmd-c-1/adidas-nmd-womens-c-1_3/]Adidas NMD Womens[/url] van Thomas Neuberger's voorbeeld van 2015 hardloopschoenen. Thomas was vorige week aanwezig in The Running Event in Austin, Texas, en heeft heel wat eye-candy voor schoenliefhebbers gegeven! Ik heb Nike's aanbod al zo lang niet gevolgd. Sterker nog, de enige Nike-schoen die ik eerder dit jaar heb ge?ntroduceerd, was de Nike Zoom Streak XC 3 (nu verkocht, met een bijgewerkt bovenontwerp, als de Zoom Streak LT 2). Dit jaar heb ik drie Nike-schoenen uitgebracht: Terra Kiger v1, Kiger v2 en de Zoom Elite 7. Net zoals ik aangenaam verrast was door de Kiger en behoorlijk onder de indruk van de Kiger 2, was ik ook enigszins onder de indruk van de Elite 7 bij het proberen. Ik had de Pegasus 31 niet lang geleden geprobeerd, en hoewel de Elite 7 een aantal overeenkomsten vertoont met de Peg 31 (zelfs buiten zijn uiterlijk), vond ik de [url=http://www.alainhemet.fr/nike-air-max-90-c-22/nike-air-max-90-femme-noir-c-22_24/]Nike Air Max 90 Femme Noir[/url] pasvorm en het gevoel van de Elite iets meer naar mijn smaak. De belangrijkste verschillen zijn een lagere daling bij 8 mm in vergelijking met de 10 mm van de pen, een steviger middenzool, zoomeenheid voor de voorvoet (PEG 31 heeft slechts één in de hiel) en iets lagere stapelhoogten.
Ik heb nu ruim 75 kilometer gerend in de Zoom Elite 7, ongeveer 50% op de weg en 50% op het hardpack, niet-technisch parcours. Hieronder zijn mijn gedachten op dit punt. Mooie materialen, volledig naadloos, flywire. Let op vrij dunne tong; niet problematisch voor mij, maar opmerkelijk.
Dit is een gebied waar ik echt denk dat Nike het goed [url=http://www.hijosdelvacio.es/Adidas-Superstar-Mujer-c-57_74.html]Adidas Superstar Mujer[/url] heeft gedaan met deze schoen. Voordat ik aan de goede dingen begon, zou ik moeten vermelden dat ik het booggebied op de sockliner / het voetbed moest wegknippen omdat het soms blaren op mijn boog leek te veroorzaken. [url=http://www.dannywinstanley.co.uk/adidas-zx-850-c-24/adidas-zx-850-womens-c-24_26/]Adidas ZX 850 Womens[/url] Ik heb dit ook op de Kiger en Kiger 2 gedaan - aangezien het interieur van alle drie de Nike-schoenen volledig naadloos is, lijkt het een specifiek voetbed-probleem te zijn. Over het algemeen geen probleem omdat het heel gemakkelijk met een schaar is gerepareerd. Het is gewoon een beetje vervelend om dit te moeten doen met elke nieuwe Nike-schoen die ik koop.
De Elite 7 heeft een zeer mooie interne voering en ik heb er geen problemen mee gehad om er zonder schoenen in te lopen. De overlays houden de voet goed vast en het materiaal lijkt erg duurzaam. Het heeft een vergelijkbare constructie als de Kiger, waar het een [url=http://www.pierrerobyr.ch/adidas-ultra-boost-c-20/adidas-ultra-boost-damen-c-20_21/]Adidas Ultra Boost Damen[/url] buitenste maas heeft (in het geval van de Elite 7 met enkele dun gelaste overlays in plaats van het gemanipuleerde gaas), een interne voering en flywire ertussenin. De pasvorm is waarschijnlijk van gemiddelde breedte in de toebox, waarbij de schoen net iets langer loopt (misschien 1/4 maat). De vetersluiting is enigszins asymmetrisch, wat geen problemen veroorzaakte, maar ik heb er meestal geen voorkeur voor. Het enige kleine probleem dat ik had met de pasvorm, was dat ik voelde dat de hielkraag, hoewel goed opgevuld, een beetje te hoog uitstrekte. Dit veroorzaakte slechts één keer een kleine hotspot (bij een loop van 2,5 uur), maar het is zeker een ontwerpfout in mijn gedachten ... waarschijnlijk niet relevant als je sokken draagt. Al met al een ander voorbeeld van Nike's gebruik van hoogwaardige materialen en constructiemethodes [url=http://www.alainhemet.fr/nike-air-max-thea-c-45/nike-air-max-thea-femme-c-45_46/]Nike Air Max Thea Femme[/url] tegen een fatsoenlijke prijs.