maar voelt eigenlijk beter aan

Labi1995
Elk jaar rond deze tijd heb ik een post geplaatst met een verzameling Black Friday en Cyber ??Monday-verkooplinks. Wat ik in feite doe, is een aantal uren spenderen op het web voor hardloopgerelateerde vakantieverkoop, en ze samenvoegen tot één soort post-it-of-one-stop-shop voor hardlopers die op zoek zijn naar goedkope schoenen en spullen. Het bericht is meestal erg populair en het heeft als voordeel dat ik een kleine commissie verdien met betrekking tot de verwijzingsverkopen van partners [url=http://www.pierrerobyr.ch/adidas-nmd-c-4/adidas-nmd-herren-c-4_6/]Adidas NMD Herren[/url] bij veel van de onderstaande online retailers. U bespaart geld en ik krijg een terugslag omdat ik u op de hoogte heb gebracht van de verkoop. Het is een mooie win-win situatie en het helpt me om te blijven doen wat ik hier op Runblogger doe.
Wat volgt is een lijst met deals die ik heb kunnen bedenken. Als je andere [url=http://www.pierrerobyr.ch/adidas-superstar-c-13/adidas-superstar-damen-schwarz-c-13_17/]Adidas Superstar Damen Schwarz[/url] gemiste dingen weet die ik heb gemist, voel je vrij om links in de comments te delen, we kunnen er allemaal van profiteren! Sommige zijn pas actief op Cyber ??Monday en waar nodig worden datums genoteerd.
Naast online winkelen, raad ik je ook aan om eens te kijken naar je lokale hardloopspeciaalzaak op Small Business Saturday! Ik weet zeker dat velen de verkoop zullen hebben. Het is nog niet zo lang geleden dat ik voor het eerst schreef over de originele Nike Zoom Terra Kiger in mijn recensie van juni. Ik was aangenaam [url=http://www.pierrerobyr.ch/adidas-nmd-c-4/adidas-nmd-damen-c-4_5/]Adidas NMD Damen[/url] verrast door de schoen en vond het heel leuk voor soepeler paden, en zelfs gemengde runs omdat de schoen best goed op de stoep liep.
Slechts een korte tijd na mijn beoordeling begon ik geruchten te zien dat een versie 2 van de Kiger al onderweg was. Hoewel ik zeker weet dat niemand van Nike mijn recensie heeft gelezen, leek het erop dat ze mijn gedachten hadden gelezen op basis van wat ik hoorde over updates in versie 2. Stevige middenzool, beter beveiligde bovenkant, betere hielstabiliteit. Aangezien dit allemaal dingen waren [url=http://www.hijosdelvacio.es/Nike-Air-Max-90-Mujer-Negras-c-1_20.html]Nike Air Max 90 Mujer Negras[/url] waarvan ik had aangegeven dat ze in de eerste versie verbeterd moesten worden, wilde ik de v2 graag laten draaien. De Kiger 2 upper en fit is de beste in zijn klasse - naar mijn mening is het een van de beste [url=http://www.joomlas.co.uk/nike-air-max-90-c-16/nike-air-max-90-womens-pink-c-16_18/]Nike Air Max 90 Womens Pink[/url] bovenmateriaal op de markt vandaag. Het biedt een van de beste, veiligste en toch niet beperkende pasvormen die ik heb geprobeerd. Ze zijn gewoon super comfortabel [url=http://www.dannywinstanley.co.uk/nike-outdoor-c-42/nike-air-max-90-mens-black-c-42_97/]Nike Air Max 90 Mens Black[/url] en toch erg veilig op hetzelfde moment. Ik wou dat ze de mesh-stijl boven op meer van hun schoenen zouden leggen. Het is extreem duurzaam en toch heel licht en eenvoudig. Op de Kiger 2 zijn er minder gaten in het gaas waardoor deze langer meegaat en er minder bovenin de Kiger wordt gegeven
Nike Terra Kiger 2De tong is iets minder opgevuld dan die van de Kiger 1, maar voelt eigenlijk beter aan. De hielkraag is ook minder opgevuld en voelt toch net zo comfortabel aan.
Nike gebruikte hun opnieuw gemalen materiaal als overlays hoofdzakelijk in het hielgebied om de structuur te vergroten. Het werkt goed. De Kiger 2 voelt zich veel beter zijwaarts in het bovendeel, en veel van [url=http://www.alainhemet.fr/nike-air-max-90-c-22/nike-air-max-90-homme-c-22_29/]Nike Air Max 90 Homme[/url] de problemen die ik had met de hiel die onstabiel was in de Kiger 1 worden hierdoor verholpen (en veranderingen aan de tussenzool die ik hieronder zal zien).
Kortom, de Kiger 2 vertegenwoordigt een van de beste [url=http://www.dannywinstanley.co.uk/adidas-superstar-c-7/adidas-superstar-mens-c-7_8/]Adidas Superstar Mens[/url] bovenste ontwerpen die ik tot nu toe heb gezien in een schoen, en ik heb veel schoenen geprobeerd. De Kiger 2 staat bovenaan mijn lijst.