het gevoel van vorige versies

Labi1995
Ik liep voor het eerst in een prototype van de Skechers GoRun 4 op een koude, [url=http://www.dannywinstanley.co.uk/adidas-nmd-c-1/adidas-nmd-mens-c-1_2/]Adidas NMD Mens[/url] modderige dag eerder dit jaar. Ik had hints gehoord dat de schoen wezenlijk was veranderd ten opzichte van vorige versies, maar wist verder niet veel (ik had gehoord dat het meer Kinvara-achtig was dan eerdere versies, geen klachten hier met die vergelijking!). Bij het openen van het pakket toen het voor het eerst aankwam, was het duidelijk dat [url=http://www.lavolailles.fr/Nike-Internationalist-Femme-c-87_88.html]Nike Internationalist Femme[/url] deze schoen inderdaad een top-tot-bodem revisie had ondergaan en ik vond wat ik zag.
Mijn eerste punt in de schoenen overtuigde me dat Skechers iets speciaals had geproduceerd in de GR4. Het was een van die runs waar alles goed voelde, en ik eindigde veel sneller dan ik van plan was vanaf het begin. Ik mailde mijn contacten bij Skechers direct na die run en vertelde hen dat de schoen bijna perfect was, hoewel het nog een vroeg prototype was. Ze hadden het vastgespijkerd. In de lente [url=http://www.artealjabiri.de/Nike-Air-Huarache-Damen-c-4_5.html]Nike Air Huarache Damen[/url] en de zomer heb ik verschillende opeenvolgende iteraties van de schoen uitgevoerd. Veranderingen waren niet substantieel, hoewel er een paar waren die aanleiding gaven tot enig debat tussen slijtage-testers en het ontwerpteam (meer hierover hieronder). Het eindproduct wordt op 15 november uitgebracht en ik ben verheugd om te zien hoe het wordt [url=http://www.artealjabiri.de/]www.artealjabiri.de[/url] ontvangen.
Skechers heeft me het startsein gegeven voor een volledige recensie, dus hier gaat! Amazon: 10% korting op hardloopschoenen voor Prime-leden - klik hier om de huidige selectie te bekijken.
Running Warehouse: geweldige prijzen voor closeout-schoenen! Bekijk selecties voor heren en dames.
Skechers GoRun 4Ivoor het eerst in een prototype van de Skechers GoRun 4 op een koude, modderige dag eerder dit jaar. Ik had hints gehoord dat de schoen wezenlijk was veranderd ten opzichte van [url=http://www.dannywinstanley.co.uk/nike-outdoor-c-42/nike-air-max-2017-womens-c-42_103/]Nike Air Max 2017 Womens[/url] vorige versies, maar wist verder niet veel (ik had gehoord dat het meer Kinvara-achtig was dan eerdere versies, geen klachten hier met die vergelijking!). Bij het openen [url=http://www.paardreizen.nl/Nike-Air-Max-90-Dames-Roze-c-22_26.html]Nike Air Max 90 Dames Roze[/url] van het pakket toen het voor het eerst aankwam, was het duidelijk dat deze schoen inderdaad een top-tot-bodem revisie had ondergaan en ik vond wat ik zag.
Mijn eerste punt in de [url=http://www.alainhemet.fr/nike-air-max-95-c-30/nike-air-max-95-femme-c-30_33/]Nike Air Max 95 Femme[/url] schoenen overtuigde me dat Skechers iets speciaals had geproduceerd in de GR4. Het was een van die runs waar alles goed voelde, en ik eindigde veel sneller dan ik van plan was vanaf het begin. Ik mailde mijn contacten bij Skechers direct na die run en vertelde hen dat de schoen bijna perfect was, hoewel het nog een vroeg prototype was. Ze hadden het vastgespijkerd. In de lente en de zomer heb ik verschillende opeenvolgende iteraties van de schoen uitgevoerd. Veranderingen waren niet substantieel, hoewel er een paar waren die aanleiding gaven tot enig debat tussen slijtage-testers en het ontwerpteam (meer hierover hieronder). Het eindproduct wordt op 15 november [url=http://www.alainhemet.fr/nike-roshe-run-c-81/nike-roshe-run-femme-c-81_84/]Nike Roshe Run Femme[/url] uitgebracht en ik ben verheugd om te zien hoe het wordt ontvangen.
Dus wat is er veranderd in de GoRun 4? Nou ja, vrijwel alles. Nieuwe bovenste, nieuwe zool - het is [url=http://www.paardreizen.nl/Nike-Roshe-Run-Heren-c-91_93.html]Nike Roshe Run Heren[/url] een compleet nieuw ontwerp. Dat gezegd hebbende, fans van eerdere versies moeten niet bang zijn dat hun favoriete schoen is geru?neerd. Mijn mening is dat de rit een deel van het gevoel van vorige versies behoudt, maar in een verfijnder pakket. Het is echt een mooie schoen.
De GoRun 4 voegt een beetje gewicht toe ten opzichte van eerdere versies, voornamelijk door een iets dikkere tussenzool - specificaties die Skechers mij stuurde, geven een gewicht van 7,8 oz in herenmaat 9. Als zodanig is het nog steeds een redelijk lichte schoen. Midsole dikte is 18 mm hiel, 14 mm voorvoet voor 4 mm drop. De meegeleverde 3 mm voorvoet, 7 mm hoge hiel inlegzool voegt 4 mm toe aan de druppel (8 mm totaal), maar het is afneembaar en er is een afgewerkt voetbed eronder.