Opgemerkt moet worden dat

Labi1995
De zool is wat de [url=http://www.alainhemet.fr/nike-roshe-run-c-81/nike-roshe-run-femme-c-81_84/]Nike Roshe Run Femme[/url] PureFlow 4 echt doet glanzen (het lijkt erop dat de zool dezelfde is als die in v3). Het biedt de rit die ik had gehoopt dat ik zou krijgen van de Brooks Launch 2 - zacht en romig [url=http://www.joomlas.co.uk/nike-air-huarache-c-1/nike-air-huarache-womens-c-1_3/]Nike Air Huarache Womens[/url] glad. De tussenlaag van het BioMogo-DNA-mengsel past [url=http://www.joomlas.co.uk/nike-roshe-run-c-48/nike-roshe-run-womens-c-48_50/]Nike Roshe Run Womens[/url] perfect bij mijn manier van passen. Het is zacht van impact, maar toch veerkrachtig genoeg om wat veerkracht te bieden. De dichtstbijzijnde schoenen waarmee ik de rit kan vergelijken met de rit die ik de afgelopen maanden heb gemaakt, zijn de Skechers GoRun 4 en de New Balance Zante (twee van mijn huidige favoriete schoenen). Ik heb 9+ miles gerund in de PF4 in een enkele run zonder problemen, en zou niet aarzelen om dit als een marathonschoen te gebruiken.
Een ander aspect van de zool dat ik leuk vind, is de afgeronde hiel. Dit bespaart zowel wat gewicht als ook de hoeveelheid zool die mijn loop kan [url=http://www.hijosdelvacio.es/Nike-Air-Max-90-Mujer-Negras-c-1_20.html]Nike Air Max 90 Mujer Negras[/url] belemmeren. Ik wou dat meer schoenen zouden experimenteren met dit type zoolontwerp.
Wat betreft de duurzaamheid, zijn er rubberen buitenzool pods die de hele lengte van de schoen bedekken. Ik zie wel wat slijtage in mijn [url=http://www.dannywinstanley.co.uk/adidas-superstar-c-7/adidas-superstar-mens-c-7_8/]Adidas Superstar Mens[/url] gebruikelijke slijtagegevoelige gebieden, maar het lijkt niet zo snel te vorderen als wat ik heb meegemaakt met de Brooks Launch 2 of Ghost 7. Ik verwacht dat de PF4 het honderden mijlen lang goed zal doen. De Brooks PureFlow 4 is tot nu toe een van mijn top vijf schoenen tot nu toe dit jaar, en een die ik consequent zou pakken voor langere, langzamere kilometers op de weg. Het is geen snelle schoen, maar het is niet de bedoeling dat te zijn. Nee, ik zou dit een lichtgewicht trainingsschoen of een halve / volle marathonracer noemen. Ik zou het daar plaatsen met de Skechers GoRun 4, Saucony Kinvara (heb net v6 - stay [url=http://www.pierrerobyr.ch/adidas-zx-750-c-26/adidas-zx-750-damen-c-26_27/]Adidas ZX 750 Damen[/url] tuned!), En New Balance Fresh Foam Zante in die categorie - niet slecht gezien hoe verschrikkelijk mijn ervaring met de vorige versie was. Als je op zoek bent naar een zachte, lichtgewicht trainer die geschikt is voor [url=http://www.hijosdelvacio.es/Nike-Air-Max-90-Hombre-c-1_17.html]Nike Air Max 90 Hombre[/url] marathons, dan is de Brooks PureFlow 4 zeker het proberen waard.
De Brooks PureFlow 4 is te koop bij Running Warehouse, Amazon.com en Zappos. Aankopen via deze links helpen om deze site te ondersteunen - bedankt! Ik, net als Jeff, ben een spil in het midden en kocht onlangs mijn achtste paar Pure Flow's. Ik begon met hardlopen in 2012 en was vastbesloten om uit de naad te blijven vanwege operaties op beide knie?n en langdurige chronische rugklachten. Na een paar honderd kilometer hardlopen in twee tot vijf mijl workouts gekleed in Nike Free 3.0 V3's, was het duidelijk dat meer demping en op de juiste locatie nodig zou zijn. [url=http://www.pierrerobyr.ch/adidas-superstar-c-13/adidas-superstar-damen-pink-c-13_16/]Adidas Superstar Damen Pink[/url] Een knobbeltje onder de bal van de voet was merkbaar toen ik de Pure Flow de eerste keer aanbracht. Echter, na het proberen op andere schoenen, voelde ik dat de Pure Flow's met de brok op de juiste plaats de beste keuze voor mij was. Het verrassende gebrek aan gewicht in zo'n grote schoen was een prettige bonus. De demping van de schoen biedt een solide 400 mijl aan comfort met weinig slijtage aan de zool. Opgemerkt moet worden dat deze schoenen goed geschikt zijn voor een mid-voet aanval, maar ik kan niet spreken voor andere vormen van hardlopen. Opgemerkt moet worden dat deze schoenen niet zijn ontworpen voor casual gebruik of rondlopen!